پروژه روکش سرم حاصل دوسال زحمت پیاپی می باشد که امروز به مرحله انجام رسیده. مستند زیر صحبت های اعضاى این پروژه هستند و فردا به لطف خدا تیزر (پیش نمایش) انیمیشن پخش می شود.
یه دعوت ویژه از تمامی خیرین، ارگانها، سازمان ها، شرکت ها، کارخانه ها و… برای حمایت و اسپانسری هزینه های این پروژه دعوت بعمل می آید. لطفا ما را در نشر پیغام ها یاری فرمایید تا به لطف خدا و همیاری شما عزیزان این پروژه به مرحله انجام برسد؛ تا دردی از کودکان مبتلا به سرطان کم شود.

خلاصه داستان… آرسام و آرتميس كه از زندگى در كاروانسراى عمويشان به تنگ آمده اند تصميم ميگيرند به دنبال آرزوهايشان به قلعه اى سحرآميز بروند… داستان توسط خانم زینب پاسدار به صورت کاملا داوطلبانه نوشته شده است كه در دو نسخه با ۱۳ قسمت به صورت انیمیشن و كتاب منتشر خواهد شد و با اضافه شدن روکش سرم و بازی، این مجموعه کامل می شود و به کودکان مبتلا به سرطان به صورت رایگان اهدا می شود. در طراحی کار به ریزترین نکته ها مانند: لباس ایرانی، اسم ایرانی، خوراکی هایی که برای کودکان مبتلا به سرطان مفید است و… دقت شده و به همین علت پروژه دوسال تحت بررسی بوده. پروژه آماده بهره برداری می باشد و کودکان فرشته اند از خیرین و اسپانسرها طلب حمایت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *