معاونت روابط عمومی

روابط عمومی هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مخاطبان و همچنین زمینه‌سازی برای دریافت انتظارات و خواسته‌های مخاطبان برای حرکت در مسیر آن است.

معاونت روابط عمومی خیریه فعالی خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۹۳ شروع کرده و در حال حاضر، حدود ۲۰ نفر داوطلب دارد.

روابط عمومی

اهداف

  • بهبود روابط مؤسسه و مردم
  • نشر بهتر و بیشتر فعالیت‌های خیریه در تمامی صفحات مجازی
  • ارتباط با افراد مشهور و خبرگزاری‌ها برای معرفی خیریه

وظایف

  • برقراری ارتباط درست، منطقی، و اصولی با مخاطبان
  • اطلاع‌رسانی صحیح و روشن
  • دریافت انتظارات و خواسته‌های مخاطبان
  • تولید محتوا به صورت روزانه و غیر حضوری

تیم‌های فعال معاونت روابط عمومی

  • تیم وب‌سایت مؤسسه در تلاش برای فراهم آوردن بستری مدرن برای بهینه‌سازی ارتباطات داخلی و خارجی مؤسسه و هم‌چنین معرفی آن به نیکوکاران و همکاران حوزه در سراسر دنیا است.
  • تیم توییتر مؤسسه سعی دارد از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از فعالیت‌ها و پروژه‌های خیریه استفاده نموده و فرصت انجام کار خیر را در معرض دید کاربران توییتر نیز قرار دهد. این تیم به صورت مرتب به انتشار گزیده گزارش فعالیت‌های خیریه، اطلاعیه‌ها، و معرفی پروژه‌ها می‌پردازد و با ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی، نیم‌نگاهی به فرهنگ‌سازی انجام و چگونگی خدمات عام‌المنفعه و جذب داوطلبین دارد.
  • تیم پادکست خیریه کودکان فرشته‌اند در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد و اکنون با در اختیار داشتن ۳۳ گوینده‌ی فعال، تیم نویسندگی، و تیم تدوین، وظیفه‌ی تهیه و انتشار پادکست‌های مؤسسه در کانال تلگرام و کست‌باکس را بر عهده دارد.

اعضای اصلی معاونت روابط عمومی

زهرا عزتی

مسئول و معاونت روابط عمومی

هدیه صنعتی

معاون تیم

امیرحسین علیزاده

مسئول تیم سایت

یگانه مقدم

مسئول تیم طراحی

رویا ربانی

معاون تیم مستند سازی

حسین صوفی

مسئول تیم مستند سازی