معاونت روابط عمومی

روابط عمومی هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مخاطبان و همچنین زمینه‌سازی برای دریافت انتظارات و خواسته‌های مخاطبان برای حرکت در مسیر آن است.

معاونت روابط عمومی خیریه فعالی خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۹۳ شروع کرده و در حال حاضر، حدود ۲۰ نفر داوطلب دارد.

روابط عمومی

اهداف

  • بهبود روابط مؤسسه و مردم
  • نشر بهتر و بیشتر فعالیت‌های خیریه در تمامی صفحات مجازی
  • ارتباط با افراد مشهور و خبرگزاری‌ها برای معرفی خیریه

وظایف

  • برقراری ارتباط درست، منطقی، و اصولی با مخاطبان
  • اطلاع‌رسانی صحیح و روشن
  • دریافت انتظارات و خواسته‌های مخاطبان
  • تولید محتوا به صورت روزانه و غیر حضوری

تیم‌های فعال معاونت روابط عمومی

  • تیم وب‌سایت مؤسسه در تلاش برای فراهم آوردن بستری مدرن برای بهینه‌سازی ارتباطات داخلی و خارجی مؤسسه و هم‌چنین معرفی آن به نیکوکاران و همکاران حوزه در سراسر دنیا است.
  • تیم توییتر مؤسسه سعی دارد از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از فعالیت‌ها و پروژه‌های خیریه استفاده نموده و فرصت انجام کار خیر را در معرض دید کاربران توییتر نیز قرار دهد. این تیم به صورت مرتب به انتشار گزیده گزارش فعالیت‌های خیریه، اطلاعیه‌ها، و معرفی پروژه‌ها می‌پردازد و با ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی، نیم‌نگاهی به فرهنگ‌سازی انجام و چگونگی خدمات عام‌المنفعه و جذب داوطلبین دارد.
  • تیم پادکست خیریه کودکان فرشته‌اند در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد و اکنون با در اختیار داشتن ۳۳ گوینده‌ی فعال، تیم نویسندگی، و تیم تدوین، وظیفه‌ی تهیه و انتشار پادکست‌های مؤسسه در کانال تلگرام و کست‌باکس را بر عهده دارد.

اعضای اصلی معاونت روابط عمومی

حانیه رامندی

مسئول تیم

زهرا عزتی

معاون تیم

امیرحسین آشتیانی

معاون تیم

زهرا روشنی

مسئول تیم مستندسازی

یگانه مقدم

مسئول تیم طراحی

زينب عمادی

مسئول تیم نویسندگی

ریحانه فتحی

مسئول تیم پادکست

ثمین رضوی

مسئول تیم توییتر